torsdag 31 december 2009

it wasn't me

Precis vart hos farfar & tänt ett ljus. Det gick inte att se gravstenen för det ligger ett tjockt lager snö på, men vi har tänt ett ljus i lyktan iallafall :)
Nu ska vi snart äta fläskfile & potatisgratäng, det ska bli gott det! :D
Sen har jag ingen aning om vad jag ska hitta på, så det blir väl tv & spel med familjen. Nja jag vet inte om jag känner för det :P

Åh vi hade de jättemysigt i Göteborg hos Jenny! I tisdags tog vi tåget till gbg, så gick vi & käkade donken innan vi tog bussen till Kungälv :)
Sen åkte vi hem till Jenny & tog de lungt ett tag innan vi åkte in till gbg & käkade, blev kinamat & de va massa gott ! :)
Sen köpte vi massa chips, dipp, godis & Ben&Jerry glass! Så blev de mys resten av kvällen & somnade rätt tidigt :P
Sen igår gick vi upp vid halv 9 typ, käkade frukost & gjorde oss iordning. Sen åkte vi iväg till massa olika ställen för shopping!
Va jättekul! Jag köpte mig en lite längre polotröja & en grå skinnjacka :) mycket nöjd!
Även Becca & Jenny shoppade endel ;)
Sen blev de fika på stationen innan jag & Becca tog tåget hem igen!
Va massa kul & mys, vi måste göra om detta! Tack tjejer :)<33

Åh vad jag vill tatuera mig! NU hellst! Ska kolla lite med Malin i veckan om hon kan prata med Billy om han kan tatuera än, för snart vill jag inte vänta längre! :D

Nä nu är det snart mat :)
Becca, finns de inte nåt vi kan hitta på?? :o

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar