fredag 4 december 2009

det är inte lätt när det är svårt

Det blev ingen spruta idag, nu när jag ätligen bestämt mig för att ta den & pallrat mig ner till vårdcentralen så är vaccinet såklart slut :p men dom ringde förut & sa att jag skulle kolla ner på tisdag igen, då skulle dom få hem nytt vaccin förhoppningsvis.
Idag har jag inte gjort så mycket, va på banken & satte in alla pengar jag hade löst här hemma. Behöver ha dom till Ullared på måndag :) hihi, de ska bli kul, ser fram emot det! :D

För övrigt är det svinkallt i detta hus :s brr!
Ikväll har jag inget planerat, blir väl samma som i går kväll. Jag & Tommy satt framför roller coaster mellan 7-22 xD haha, fast idag blir de med lite godis ;) eller så ser vi på film, beror på va vi känner för ;p
va ska ni hitta på ikväll?
jag känner för att göra nånting! usch, jag vill verkligen inte bo såhär långt ut på landet! allt blir bara krångligt ju :p

jaja, det är tyvärr inget jag kan göra nåt åt, enda alternativet är att flytta hemifrån & det skulle jag aldrig klara utan jobb eller föräldrar som betalar lägenheten. har inget av de så får väl bo kvar här hemma ett tag till :P

nää, ska snart börja med maten. min favoriträtt ikväll, kycklingenchilladas! mums! :D

/ Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar