onsdag 9 december 2009

Break the bubble, break it up

Ullaredresan i måndags va väldigt rolig! Hittade massa kul grejer & hade en mysig dag med Klahr, Becca & Jessica! :) Det är alltid roligt med roadtrips! ;) De får vi göra om! :D

Igår gick jag upp kvart över 6 & körde Tommy till bussen, åkte hem & sov en & en halv timma till :P Sen kl 13 va de dags att ta svinsprutan, kommer dit 5 över & fick nummer 50! 1,5timmes väntetid, usch jag hatar att vänta! Men de gick bra :) Har lite ont i armen idag, annars är de lungt :)
Sen på eftermiddagen åkte jag & hämtade upp Tommy i Skövde & så köpte vi resten av julklapparna så nu är vi klara med dom! känns väldigt skönt :)

Idag har jag inte gjort nånting, håller på att bränna ut massa filmer som jag har liggandes på datan. Mamma håller på att ställa fram alla tomtar, har tagit upp 3 stycken i mitt rum ;P
Har även fixat iordning Emmas julklapp, lagt den i ett fodrat kuvert & skrivit ett brev :) Men ska inte skicka de än, får ju inte komma fram för tidigt :)

Åååh nu är jag verkligen festsugen! Nån som vill festa med mig i helgen? :D

Nä ska kolla klart på one three hill avsnittet som går på tv, sen ska jag.. ehm de vet jag inte, men får väl hitta på nåt :)

PUSS

2 kommentarer: