torsdag 10 december 2009

jag ska ta min boll & gå till fotbollsplan

Nä jag har klarat mig från nästan alla biverkningar från svinsprutan, om jag trycker på armen så är det ömt, men annars känner jag inget :)

Idag har jag städat mitt rum & satt upp min lilla gran :) SkMåste bara dammsuga med, men det är så tråkigt! ;P
Så nu vet jag inte vad jag ska göra resten av dagen :o

Imorgon bitti ska jag iaf köra farmor, sen är jag & brorsan ensamma hemma till eftermiddagen, så ska slå in mamma & pappas julklappar & även Rebeccas & Jennys :)
Resten av julklapparna slår vi in på vår uppesittarkväll som vi har varje år typ en vecka innan julafton. Den har vi haft sen vi var små, vi dricker glögg, äter pepparkakor & slår in alla julklappar :)

Kom på att jag måste köpa nåt mer till brorsan, rakgrejerna jag köpt till han va rätt billiga. Nåt erbjudande jag fick på en internetsida :P Han önskar sig Hammerfall album, så får väl se om jag hittar nåt sånt :) Synd att jag inte tänkte på det när vi va i Ullared.
Haha mamma ropade precis & frågade om jag skulle ha något på cdon, perfekt, nu va de klart med :)

Nä om man skulle ta & dammsuga, nää för tråkigt. Ska iväg till Floby & köpa kyckling, lika bra att få de gjort kanske :)
PUSS

2 kommentarer:

  1. Vi får bytqa julklappar innan jul med :)

    SvaraRadera
  2. Jaa det måste vi göra :) Jag är klar med dina nu med så vi kan byta när som :)

    SvaraRadera