tisdag 15 december 2009

tjo va de va livat i drängaland

Idag var Wicy uppe när jag kom, kom inte förän strax efter 10, men ändå! ;)
Vi tjötade & tittade på tv en stund innan vi knallade ner till Lärcenter & gick på det där mötet. Wicy hängde med som moraliskt stöd ;) Handlade typ bara om man ville läsa upp sina betyg :s
Fattar inte vad jag gjorde där, jag behöver inte läsa upp nåt betyg. Inte behöver jag läsa körkortsteori heller :o
Efter mötet, som tog 40 min, knallade vi hem till Wicy igen. Drack te & åt pepparkakor :)
Sen vid 1 drog jag mig, postade julkorten & va på arbetsförmedlingen med mitt papper så jag får pengar danna månaden med :)
Har inte gjort så mycket mer idag, spöat mamma & pappa i yatzy :) Eller pappa vann första gången & jag andra :)

Imorgon på eftermiddagen ska jag till arbetsförmedlingen, igen!, för ett personligt möte med min handledare. Jäkla spring :) haha.

På torsdag ska jag iaf baka bullar, har lovat mamma så lika bra att göra de :)

Nä nu ska jag göra nåt annat, vet inte vad men :) ha de bra!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar