söndag 27 december 2009

I like you just the way you are!

Julen har vart jättebra & idag har jag & Tommy vart i Skövde på rean & trängts med alla folk. En del människor borde inte ha körkort, jag blir så arg!
Har iaf köpt en ny kamera nu äntligen!
Jag orkar inte berätta allt från julen just nu, men ville bara slänga in ett kort inlägg :)

Jag läängtar så till Tisdag, ska bli så kul att åka ner till Jenny med Rebecca! Kommer bli massa trevligt! gå ut & käka, shopping & bara mys!
de ska bli skönt att komma hemifrån & vara med dom bästa :) <3

nu ska jag se klart Änglar & Demoner som jag började se förut, fick den i julklapp av farbror Tom! Iiih jag älskar den, är såå bra!

vi hörs nån annan dag! :)
PUSS

2 kommentarer:

  1. åååh ska bli massa myys :)Naaw gullig du e :) <3333 Ska bli jättekuuul :D <33

    SvaraRadera
  2. åå ja;) bara myss;) hehe nna tack:)<3<3:) ja e laddad som fasen;) ska dock inte somna så tiigt;)

    SvaraRadera