lördag 12 december 2009

men du får tycka vad du vill

Malin kom hit igår kväll & höll mig sällskap, vi tjötade massa skit, drack öl & kollade på film :)
Först tittade vi på She's the man, & sen kollade vi på 12 avsnitt av mysteriet på greveholm :) Sen va klockan plötsligt 2 & vi va rätt trötta, så då kom Malins pappa & hämtade henne :)
Kollade ett avsnitt av MASH innan jag somnade :)

Idag har jag inget planerat heller mer än att äta kycklingenchilladas till middag! :D haha ^^
Vet inte vad jag ska hitta på heller :p
I veckan som kommer har jag lite att göra iaf :)
På måndag ska jag köra farmor till sjukhuset kl 8 på morgonen (!!) under tiden hon är ddär ska jag hälsa på Wicy :)
Tisdag ska jag på nåt möte på Lärcenter med arbetsförmedlingen, på eftermiddag blir det nog fika i Skövde med Mirre :p
Onsdag, köra mamma till sjukgymnasten. & på fredag ska jag köra farmor & Irene som vanligt.
Lördag blir det Mariestad :)
Så ja, nästa vecka har jag iaf nåt för mig :)

Nä frukost kanske, vore inte fel :)
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar