onsdag 16 december 2009

det är vi mot världen

tittade nyss på The Medallion, Jackie Chan filmer är verkligen bra! Har 2 till, men vet inte om jag vill se nån mer sån. Hm, får se :)

Imorgon ska jag baka bullar medans mamma & pappa är i Skövde på Kss! Mycket bättre att baka när mamma inte är hemma. För är hon hemma lägger hon sig bara i, jag blir sur & inget blir bra. Haha :)

Ska göra en fruktsallad sen, ska bli gott! Gjorde det förra veckan & då skärde jag mig i tummen & då blev det blodapelsin :o haha, ska försöka att inte skära mig idag :)

Sen blir de film & lägga sig tidigt, känner mig lite slö :)

& jag saknar mina vänner nu igen! som jag sa, jag tycker fortfarande alla kan flytta till Floby!
kom igen Becca, du ville ju lämna Mariestad, tycker du inte Floby verkar mer inressant? ;) HAHA :D

hade!
PUSS

4 kommentarer:

  1. Haha!!
    Jaa du ni har ett så himla stort utbud ;)
    Om du lovar att vi bor ihop? (A) Haha :P

    SvaraRadera
  2. Absolut, här finns allt man behöver ;)
    självklart, vi skulle äga floby :D haha ^^

    SvaraRadera
  3. ja kommer nsart hem;O)

    SvaraRadera