onsdag 23 december 2009

jag lever!

seriööst! jag orkar verkligen inte blogga, jag har försökt flera dagar, de har ju hänt lite sen sist som jag kan berätta. Men det är seriöst väldigt jobbigt att logga in här, skriva allt & sen publicera!
Haha :)
Men jag orkar ändå inte skriva så mycket mer än detta just nu :P
Ska iaf till Jenny sen, då ska vi fika & byta julklappar :D
Mormor & morfar kommer idag med, & imorgon är de julafton! :D
Nu ska jag gå ut & dra ur värmaren ur bilen, den har stått på i 2 timmar nu, så nu har nog Rustan tinat lite :) Har inte kört han sen i fredags så han va ett stort isberg hela han! :)
Får sätta i värmaern en stund innan jag ska åka sen, för jag vet inte när de blir :)

Jaja, ska göra lite nytta nu, men skriver när jag känner för't! :)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar