måndag 14 december 2009

för om sanningen ska fram är vi som gjorda för varann

Idag fick jag gå upp kl 7, körde farmor till sjukhuset. Medans hon va där skulle jag hälsa på Wicy, men hon ligger & stensover när jag kommer. Trots att jag ringde på 100 gånger & ringde henne så vaknade hon inte. Blev sur, åkte & köpte mig en macka & en pucko & åkte hem till farmor & satt där överen timma.
Sen åkte jag in till stan igen vid halv 10, gick till en frisör & skaffade mig riktigt shampoo & balsam för mitt feta hår. De blir ju fett dagen efter jag tvättat de & de har jag tröttnat på.
279 spänn fick jag punga ut, men de ska nog räcka rätt länge & hoppas verkligen det hjälper nu!
Sen hämtade jag farmor, så sprang vi i massa affärer & köpte saker hon behövde.
Köpte fransk manikyr när vi va inne på Lindex, gjorde de nyss & de blev jättefint :)
Sen fikade vi innan vi åkte hem :)
När jag kom hem va det bara att sätta igång att bara 2 sorters kakor :P Bara nån sort till, sen får de räcka :)

Klockan 5 ska vi in & bowla med Putte, ska bli kul :)
Nä nu ska jag städa iordning lite här & bara ta de lite lungt innan jag ska fixa mat :)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar