fredag 6 november 2009

I had just a taste, now Im bound

Igår ringde vårdcentralen halv 10 & sa att Tommy skulle vara där innan 12 för att få sin svinspruta, så det va bara att häva sig iväg & hämta honom i Skara. Fick sen sitta på vårdcentralen i 45 min innan han kom in.
Hem, käka, baka tårtbotten sen åkte vi till farmor en snabbis innan vi åkte in till stan & tränade.
Gick inte alls bra, nya stilen funkade inte ett dugg. Blää.
Sen resten av kvällen blev de datan & film :P
Idag har jag kört farmor till affären & käkat. Ska hänga med mamma & pappa & handla sen, & efter det ska jag göra klart tårtan :)
Ikväll blir de lite mys med kyckling & film :)
Imogon kommer mormor & morfar, då tänkte jag smita iväg till Skövde några timmar, blir nog att träffa Emma, om nån mer vill ses så kom till Skövde :D haha.
Söndag ska vi på middag på Bredablick, sen är det match på kvällen.

Nä nu orkar jag inte skriva mer, har inget mer att berätta ändå :p
/ Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar