söndag 8 november 2009

All I have is you

Om typ en timma ska vi bege oss in till Bredablick för farsdag middag med familjen & mormor & morfar! Sen kl 18:15 spelar tommy match, 19,00 spelar Jan, 20,00 spelar jag & 20,15 spelar pappa!
Så kvällen kommer som vanligt att tillbringas i bowlinghallen ;)
Nästa vecka har jag inget planerat än förän på lördag, då ska Sandra ha sin 18års fest! Kommer nog bli kul :) Jo jag & mamma ska ut till Catarina på torsdag & kolla på present till henne :)
Är ensam hemma från fredag till söndag så om nån vill göra mig lite sällskap nånting så säg till! :D Gillar inte att vara ensam så mkt :o Har ingen match på söndag heller, den är flyttad till lördag den 21, så då blir de match 2 dagar i rad istället.
Kanske är nån som vill bowla med mig på lördag? kan inte vara utan för länge, måste ju träna med så jag inte tappar för mkt :)

Skulle vilja åka till Ikea nån dag med, köpa ramar till mina studentkort, & en tavellist :)
Vilka vill byta julklappar med mig iår förresten? Dags att börja planera :)
Jenny, du & jag ska byta iaf, de vet jag ;D
Nä ska ta & fortsätta kika runt lite på nätet, men vi hörs!

/ Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar