söndag 29 november 2009

du stjärna över stockholms center & låt ditt kalla ljus, få lysa över de som ej har nånstans att bo

hejhej :)
har inte skrivit sen i fredags, men har helt enkelt inte hunnit :o
Det blev en mycket lyckad kväll i fredags! Mötte upp Rebecca & Jessica i stan vid 5 tiden, vi handlade lite smågrejer sen åkte vi hem till Jenny & fixade allt. Sen åkte vi & hämtade Emma på stationen :)
Blev massa tjöt, dricka & bara allmänt mys :) Sen gjorde vi oss iordning & åkte iväg till Skara.
Emma hade listat ut att vi skulle spela bowling efter jag försagt mig en gång & becca 3 gånger ;) Plus att hon hade sett min bowlingväska! haha smart :D men hon tyckte de va en kul överraskning iaf ;D
så bowlade vi en timma, de va kul :) sen käkade vi lite donken, Becca fick världens galnaste idé, jag ville inte, men det går att muta mig ;) men jag hade mycket kul trots att jag skämdes över att ens vara där :D
sen körde Becca hem oss :) Tack för en jättetrevligt & kul kväll allihop! :D Vi får festa snart igen, & då ska du inte köra Becca ;)
igår sov vi ändå till halv 11 :o usch fick nästan ånget över att sova så länge ;P haha.
körde in Jenny & Emma till tåget sen åkte jag hem. Käkade våfflor, gjorde iordning mig & de grejer jag skulle ha med mig till festen.
Jag var bartender & fick ha hand om baren ;) de va jättekul ;D hjälpte även till att duka, plocka undan disk osv :)
God mat va de med ;) bra att gå på kalas & få betalt för de tycker jag ;) höhö, men jag jobbade ju nästan hela tiden så :)
idag har jag inte hunnit göra nånting än, kände mig lite konstig förut kände mig bakis, fast jag körde igår :s haha, men jag la mig en stund & läste, nu känner jag mig bättre :)
Ikväll är det säsongens sista match :o hoppas jag spelar bra :)

Sitter & lyssnar på jullåtar, just nu Ebba Grön - Nu slocknar tusen männskoliv
haha! nä nu ska jag lägga mig & läsa lite till, intressant bok ;)
har fått roller coaster av min bror, ska testa om de funkar på min data snart, det är rätt kul & längesen man spelade :D

/ Jennie

6 kommentarer:

  1. De va massa mys o massa roligt alltihopa :) Har lite o berätta ;) haha! ¨Jaa vi måste verkligen feeesta snart :D <3

    SvaraRadera
  2. tack själv;D festa i bastunXD mamma får sova hos farmor;D

    SvaraRadera
  3. haha becca jag tror inte alls du har nåt att berätta, jag va aldrig där! ;)
    hahah, pappa skämdes över mig när jag sa det :D men jag sa att jag skämdes också & att jag blev tvingad så då va de lungt ;)

    jaa fest i bastun ;D höhö, lite trångt men de går nog ;D

    <3

    SvaraRadera
  4. klart de går;D lite ändringar bara så går de;D fan jag kan inte då kom ja på:O

    SvaraRadera
  5. haha okej ;D jasså varför inte? :o

    SvaraRadera
  6. ska på julkonsert me syster på lördagen;O men för sej fredag funkar nog;D

    SvaraRadera