måndag 12 oktober 2009

I would never want to see you hurt

Nu va de några dagar sen jag skrev igen :P
Har inte hänt så värst mycket tror jag, i onsdags va vi & borrade våra nya spärrklot, tränade lite med :)
I torsdags kom Jennifer hit, tittade på film & hade lite mys :) Sen på fredagen åkte vi & hämtade brorsan i Skara, sen släppte vi av Jennifer i Skövde innan vi åkte & hämtade mamma på kss.
Mycket trevligt, måste göras om! :)
Sen åkte vi till Joel & firade honom, åt lasange & jag hade jätteroligt med en av hans presenter ;D
I lördags åkte jag med mamma & pappa till skara & handlade & käkade räkmacka ;D
Sen blev det en slinga på berget, 6 km knatade vi igenom :) Sen blev det bowlingträning, & det gick inget vidare :S
Sen blev det myskväll hemma med familjen, kina mat & macken :) sen tittade jag & tommy på tv :)

Igår fick mamma åka in till sjukhuset, så fick åka & hämta pappa där sen. Käkade lite sen va det dags för match, gick cäldigt bra & vi vann, kändes härligt! ;D
Idag har jag klistrat på min bård på bilen, är rätt nöjd :) Blev lite snett & så, men jag har ju gjort de själv :d haha.

Nu ska jag göra mig iordning, så ska jag pallra mig in till arbetsförmedlingen med ett papper, sen ska jag åka till Kss & hälsa på mamma :)
Ha de bra!
/ Jennie

2 kommentarer: