måndag 25 januari 2010

Burn it to the ground

Idag lyckades jag komma upp strax efter 9, gick ut på dagens promenad -45min. Käkade en rejäl frukost & så har jag duschat.
Han från cesarstugan ringde & jag ska på intervju ikväll, hoppas det går bra!
har även hunnit prata med farmor :)
om en stund blir de att äta korv, sen ska jag till Skövde & träffa Becca & kanske Klahr? :)
Kommer bli trevligt, ska hämta klänningen i Emmas lägenhet för jag & Becca åker till Örebro med den på fredag :)
Sen vet jag inte vad vi ska hitta på, men det löser sig :)

Imorrn blir det att byta avgasystem på bilen. Eller ja, pappa rättare sagt :) Medan han gör det ska jag försöka mig på att byta torkarblad, nog komlicerat för mig ;)

till helgen kommer mormor & morfar för att fira mig :P hoppas dom inte stannar så länge xD haha.
& jag bara ääälskar Nickelbacks nya låt - Burn it to the ground! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar