måndag 11 januari 2010

Your'e all that I need

Han på AF sa att det inte skullre bli lätt att få tag i nån på Sj, & det har han verkligen rätt i!
Har ringt idag igen, nu kom jag fram till växeln men hon jag skulle prata med va faan inte där nu heller.. Seriöst, jobbar deom aldrig eller ?
Baah..

Än så länge idag har jag inte gjort så mycket. Skalat potatis, diskat fritösen, duschat & käkat en rejäl frukost.
Kellogs Al Bran med mörk choklad & blåbärsyoughurt är jättegott! Prova :)

sen ska jag hämta Tommy i Floby i eftermiddag & så har jag väl tänkt att åka ut på sjön en sväng såklart :) Funderar på om man skulle åka ut på dan när det är ljust, men vill ju inte åka själv :o
Hm får väl se hur det blir, om jag får tag i nån som vill hänga med :) Annars får Tommy allt hänga med ikväll ändå ;p

nä nu ska jag fortsätta & göra ingenting :)
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar