lördag 23 januari 2010

Nothing really matters

Vad händer idag? Jag har ingen aning & jag har inget att göra, bajs!
Igårkväll kom Malin hit iaf :) Vi käkade Tacos, tittade på Upp, åt Ben & Jerry glass & tittade på The Proposal :) Båda filmerna va braa :)

I torsdags var jag i Skövde med familjen, köpte nytt avgasystem till bilen. Buhu där rök mina pengar som jag sparat på :o
Hehe, men så är de, bättre att ha en fungerande bil :) Köpte även en tunika på gina för 49kr. jag gillar rea på rean. inte ofta de finns något snyggt kvar, men denna va fin :)
& sen hittade jag ett par stövlar på Skopunkten som jag vill ha! men dom kostar 499kr, så måste tänka lite till om jag verkligen vill ha dom :p

Hmm jaa de har la inte hänt så mycket mer, jag är så gott som frisk nu med :) Snörvlar lite bara men de överlever jag :)

Jag är sugen på att ha typ myskväll, spela spel & dricka vin eller nåt. de vore mys :)
& om ni har några filmtips säj till mig! :D
nä nu ska jag försöka komma på något att göra idag ;P
hade! PUSS

2 kommentarer: