lördag 2 januari 2010

you'r not alone

Igår hade vi bowlingträning, det är riktigt kul att spela nu ingen för det går för det mesta bra! Fick 450 på 3 serier igår, nöjd med det!
Annars har jag inte gjort så mycket mer, jag & brorsan va nere vid sjötorpa igår för att kolla om nån vågat sig ut & kört på isen än, men ingen hade åkt än. Skulle tro att det går att åka snart, vi kanske tar en sväng idag med & kollar läget! :)

Imorgon blir det Jönköping! Medans de andra går på Ikea tänkte jag ta en sväng på A6 & se om jag hittar nåt :)

Nää vad ska jag hitta på nu då? Jag har inget att göra :s
hjälpa brorsan att plocka ur hans rum, men det vill jag inte xD ska tapetsera & byta golv därinne på onsdag, behövs verkligen!

nä ska ner & pilla lite med min gamla mobil, har nog pengar kvar på den så ska använda den & smsa med isåfall :)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar