söndag 10 januari 2010

you can be the prine and I'll be the princess

Första matchen för året idag! De gick bra & vi vann! Vi slog även lagrekord! Gött, vi går uppåt igen & det känns bra. En svacka på ett år tar på en, men nu äntligen så!

Hmm vad har jag gjort sen jag skrev sist? Tommys rum är klart nu, det är väldigt blått :o men det blev väldigt snyggt & fräscht :)
ehm jag har väl inte gjort så mycket mera..
försökt få tag i nån på Sj att prata med om praktikplats, men det är ju näst intill omöjligt.
När jag fått reda på vem jag skulle prata med i torsdags, så hade hon gått för dagen. I fredags när jag försökte ringa igen till växeln så va de upptaget i 3 timmar! Ofta det är upptaget i en växel i 3 timmar! Så när klockan blev 3 så gav jag upp, för väl försöka ringa imorgon igen.

Igår var jag med mamma, pappa & farmor i Grolanda på typ efterjulfest, god mat & underhållningen va rätt kul, när jag väl fattade :) Jag är liiite trög bara ;P

Jag har inte vart ute på isen & sladdat sen i tisdags, så imorgon måste jag ut!

Nä nu ska jag titta på lite tv innan jag ska sova :)
vi hörs, puss!

Don't know how to do

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar