onsdag 6 januari 2010

kom kom ta mig härifrån om du kan

jag var & tankade nyss, fyfan vad bensin de drar av att sladda! hade kört 34 mil, då brukar jag tanka i ungeför 34 liter, men nu fick jag i 50 liter! haha shit, inte billigt de :)
jag & tommy va & pantade alla burkar & flaskor från jul med, 75 spänn var blev de ;) haha :)

imorgon ska jag köra farmor till körskolan där hon ska hämta sitt intyg & sen upp till sjukhuset. medans hon är där ska jag till arbetsförmedligen på möte med Johan & prata om min praktik, som jag börjar på måndag! ska bli gött att äntligen få något att göra om dagarna, & så är det bara måndag-torsdag varje vecka, ännu bättre ;)

snart måste jag göra min tatuering på armen! jag får typ krupp om jag inte gör det snart :) haha, så får väl ta & fixa tid med Billy nån dag :)

nä nu ska vi snart göra pitabröd med tacoköttfärs till kvällsmat, det är mums!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar