onsdag 6 januari 2010

keep on running

Nu har jag visst inte skrivit på nån dag igen :p
inte hänt så mycket, i Måndags blev de sjötorpasjön igen, massa kul att sladda & nu va pappa med & visade hur man gjorde så jag började lära mig :)

igår hade vi bowlingträning mellan 17-18, gick bra & jag slog personbästa på 3 serier, igen! 478, mycket bra för att vara mig! :D
sen drog jag iväg till Carro, sen åkte hon, andy & mikael med mig ut på sjötorpasjön. Carro va livrädd i början, men efter ett tag satt hon & gapskratta & tyckte de va jättekul!
& jag är nu rätt så bra på att sladda, klarar t.o.m av att hålla breställ rätt länge :) övning ger färdighet!
va massa andra volvos där, dock va jag den enda tjejen som körde :o har aldrig sett nån annan tjej köra & sladda :s haha, de va massa tjejer med, men de flesta stog på land & kolla på, mesar! haha ;)
blir kanske inget ikväll, men vi får väl se :) för man får passa på nu när isen är såpass tjock!
synd bara att de drar så jävla mycket bensin, att åka runt på nästan 5000 varv på 2:an är nog inte så där jätte miljövänligt ;)
sen när vi vart ute 3 timmar (körde inte hela tiden! haha) så va vi hungriga & åkte in till donken & käka lite :) körde sen hem carro&co, va hemma strax efter 12. mycket rolig kväll! :)

Becca du får ta & komma hit & åka med! så kan jag lära dig att sladda ;)

idag har jag & Tommy slipat hans tvbänk & skrivbord. Även målat några lager. Pappa håller på med väggarna i hans rum, snart kan han nog tapetsera :P

nä nu är det snart mat, sen blir det att måla lite till. jag har tröttnat på att måla!

PUSS

2 kommentarer:

  1. Haha jaa, kanske kan komma te dej snart o sova över? :)

    SvaraRadera
  2. jaa det tycker jag att du ska göra :)

    SvaraRadera