söndag 24 januari 2010

I can transform ya

Blev inte så mycket gjort igår. Vid 8tiden åkte jag & Tommy in till stan en sväng, tog ett strög & så åkte vi & handlade grejer så vi kunde göra grönsaker & dipp! :)
Sen kikade vi på Natt På Museet 2, den va riktigt rolig! :D

Idag blev det en sväng in till stan igen, mamma & pappa va sugna på Semlor så åkte & köpte :P & kladdkaka till mig då såklart ;)
När vi åt de så tittade vi på Ice Age 3, haha så rolig! :D

Snart blire middag, sen blir de bowlinghallen mellan 17-21. pappa har math halv 6, tommy halv 7 & jag har match 8! så blir ganska många timmar där inne :P

Imorrn ska jag kanske träffa Becca! eller kanske & kanske, jag ska har jag bestämmt :)
Ska även börja träna imorrn med, på riktigt. Hittade ett träningsprogram i en av mammas tidningar, det är promenader i olika tempo & olika lång tid & så. det är mest för att få igång konditionen & flåset, & få fastare ben stog det ;)
hehe, men följer jag detta programmet nu i 4 veckor som det är på & inte äter godis & sånt, så ska jag köpa dom där stövlarna jag vill ha :)
det stog att man skulle ha något"mål" som man kunde unna sig när man utfört programmet, så dom stövlarna är mitt mål! :)
Ska gå in för detta ordentligen nu & hoppas jag kan gå ner lite med, behövs! Det är inte bra att gå hemma ett halvår & inte göra nånting måste jag säja ;p
Så om ni vet nån bra musik så säj till mig! Behöver ha lite nytt att lyssna på :)

nä nu har jag babblat nog om de, ingen som bryr sig ändå haha :)
nu ska jag göra en ny skiva till bilen då den jag har som är bäst musik på typ inte funkar längre för det har blivit massa repor på den :o
vi höres! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar