söndag 3 januari 2010

I am flying, my heart is taking over

Idag har jag vart i Jönköping & shoppat! Medans mamma, pappa & Tommy gick på ikea & biltema gick jag på A6.
Blev allt lite grejer :) Sen åkte vi till Olssons & där hittade jag 2 disney-nattlinnen. Ett med Kajsa på & ett med musse & mimmi, jättesöta!

Sen blev det kaffe när vi kom hem, sen åkte jag ut till Sjötorpasjön med brorsan & hans kompis. Idag åkte de bilar på isen, så vi åkte ut, sjukt kul va de! Körde över en timma, med nåra pauser såklart. Sen orkade jag inte mer för jag fick kramp i fingrana så vi åkte hem.
Vill åka tillbaka igen, nu! Men får bli imorrn!
Ska ut med jenny på dan imorrn & kolla om de går att åka lite :) sen imorrn kväll ska pappa ut med så får Tommy övningsköra lite ;P

Nä vad tusan ska jag göra nu? känner för att göra nåt men vet i tusan vad :p
så de får la bli film eller nåt antar jag :)
vi hörs, ha de bra!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar