tisdag 30 mars 2010

and nothing else matters

Idag är jag sjuk, vilket sammanträffande att jag skulle till tandläkarn i eftermiddag, så nu blir de inget med det ;) Höhö gött, så ska jag passa på & fråga om jag får byta tandläkare med. Har mohammed nu & han är så jävla hårdhänt plus att jag inte fattar ett skit av vad han säjer, inget bra med min tandläkarskräck.



Igår va det iaf Jenny som gällde! Vi åkte först till Lager 157 i Gällstad, blev nåra grejer var iaf :)

Sen blev de Borås! Käkade & shoppade en del :) Hittade till NetonNets lagershop, blev ett strög därinne. Sen skulle vi hitta bion, men nä vi hittade den inte. Sen frågade vi en snubbe på gatan & så hittade vi den sen :)
Filmen va jättebra! Sen begav vi oss hemåt, tack för en jättemysig dag! <33

Nu ska jag lägga mig & kika film tänkte jag. Står även en godispåse på skrivbordet som ser lockande ut ;) Hadebra! PUSS

2 kommentarer: