måndag 8 mars 2010

Im hooked on a feeling

Fint väder = promenad. Men som vanligt så är det alltid lika svårt att komma ut, jag har fortfarande pyjamas & jätte flötigt hår. Så jag måste klä på mig & dra på mig mössa & sen masa mig ut. Låter så jobbigt. Haha & det betyder såklart att jag egentligen inte vill gå ut men borde :P

Började iaf skriva på ett personligt brev till mina ansökningar förut & jag kom inte så långt. Ingen aning om vad jag ska skriva, inte alls lika lätt som att skriva personligt till jobbansökan. Bajs :o

Satte mig även & ringde till två människor på SJ förut, har inte försökt på ett tag nu med jobbet & det, men nu tänkte jag att jag skulle prova igen. Som vanligt så svarade ingen av dom. Det är omöjligt!

Nää om jag nu inte vill gå ut får jag iaf ta & göra nåt annat, så blir väl situps & ett litet pass med hantlarna som vanligt. men bättre än inget eller hur :)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar