lördag 13 mars 2010

Your love is my drug

Det blev en bra kväll! I början va de sådär, lite segt att komma igång & så, men sen va de massa trevligt & jag är rätt trött nu. Men när jag blundar snurrar de fortfarande lite så vill inte lägga mig förän de gått över, för då blir jag bakis. Jenny vart är dina bakistablettter nu när jag behöver dom? :D
Haha. Har precis hävt i mig en flaska vatten :) Nu ska jag fortsätta titta på Scooby Doo lite till, sen försöka sova, Jenny kommer & hämtar mig vid 12 imorrn, eller ja idag, så måste va pigg & gla då :)
PUSS

3 kommentarer:

  1. haha ja dom e i gbg sorry ska ta me mejd e nästa gång hahahZXD

    SvaraRadera
  2. haha attans, hade behövts ;) du får ta med dom till becca ;)<3

    SvaraRadera
  3. hahah lätt att ja ska göra de;) heheh ;)<3<3<3

    SvaraRadera