måndag 22 mars 2010

You better keep on walking

Mina nys solbrillor med styrka kom idag äntligen! Skitfräna ;) Dock va räkningen som va med inte så rolig, men den slängde jag undan tillsammans med mobilräkningen & hoppas dom blir betalda ;) Haha, tyvärr funkar det inte så, betalar jag dom inte själv blir dom inte betalda helt enkelt :P
Jaja, tur att mobilräkningen va billig denna månaden :)

Så har jag vart på möte på Af idag, va lite intressant faktiskt, ska på idviduellt möte med henne nån dag snart så får vi se om det är nåt jag kommer gå med i eller inte :) Handlade om studieförberedande utbildning & sånt :)

Resten av dagen är lung, har inget planerat alls, lite tråkigt faktiskt. Inget kul väder alls, men funderar på att ge mig ut på en liten promenix ändå :) Ska se om jag kan få med mig brorsan ut :)
Vi hörs, PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar