tisdag 9 mars 2010

Just make youself beilve

Åh palla att pappa väckte mig kl 8 imorse -.- Jag orkade inte vakna direkt, sen ropade han fem över igen, bah onödigt för distriktsköterskan öppnade inte tefofontiden förän kvart över iaf. Aja, ringde när dom öppnat & pratade med en, så ska ner till henne kvart över 11 & kolla upp prickarna jag har på händerna. Haft i massa veckor nu & dom kliar som fan när jag får nya, så måste kolla upp om det är psoreasis (stavning?) för mamma har liknande.

Sen i eftermiddag ska jag in till stan & ombesiktiga bilen för nu har pappa fixat de grejer som behövdes fixa :)

Nä nu ska jag fixa mig & käka frukost.
PUSS

2 kommentarer:

  1. Duktiga Jennie e i farten :) <33333

    SvaraRadera
  2. Jaa eller hur :) Nu ska jag försöka få klart de dumma personliga brevet till mina ansökningar med :) <3333

    SvaraRadera