måndag 15 mars 2010

Vågar du så vågar jag

Idag var jag seg på förmiddagen, men sen bestämde jag mig för att åka in till stan en sväng. Ville köpa 2 skrivblock som jag ska ha till recept osv. Bra att ha sen när jag flyttar hemifrån, så när jag har tråkigt kan jag sätta mig & skriva av mammas recept nu ;) Blev en rosa & en svart med texten " det är alltid för tidigt att ge upp " för jag ger gärna upp när det gäller mat & så för jag tycker det är så tråkigt, så passade :)
Blev även ett par jeans också, de där dyra som jag skrev om för ett par veckor sen, de va på rea så då tvekade jag inte ens :D Nu kan jag kasta mina gamla trasiga jeans :)

Nyss va jag & Tommy & köpte polly, så ska krypa ner under täcket & kika film snart tänkte jag :)

Jag längtar efter Beccas fest & att få åka ner till Jennys nya lägenhet när hon kommit iordning där :D <33
När jag tänker på det så längtar jag lite efter att få flytta :)

Nä nu kommer jag inte på nåt mer att skriva ;P PUSS

4 kommentarer:

  1. Åhh snacka om att jag längtar te dess :D <333
    Jaa vi får åka ner dit så snart som möjligt :)
    Jaa jag vill också flytta!! <333

    SvaraRadera
  2. heheh ja me:D<3<3<3<3<3 heheh;) aa snartså e ja nog i ordningn;) <3<3<3<3

    SvaraRadera
  3. ååå ja me:<3<3<3<
    ja ni måste komma snart:D<3<3<3<3

    SvaraRadera
  4. Jaa jag med :D <33 Absolut att vi måste :D Hihi :) <33

    SvaraRadera