onsdag 17 mars 2010

So Stop and make up your mind

Idag har jag & bästa Jenny vart i Skara :) Hon klippte sig & det blev så jävla snyggt! Min favoritfrisör gick hon till idag & ja han är grym! :)
Sen åkte vi till stan & lunchade på wokstugan, mums! Sen åkte vi & tittade på en bil till Jenny :)
Jag älskar dig! <33

Nyss spelade jag & Tommy lite lego racers, haha tänk att de kan va så kul :D
Pratar med Kalle, men hans internet är cp som vanligt så han kan bara loggas ut helt plötsligt & jag blir störd på sånt! Särskilt när de kan ta en timme ibland innan han kommer tillbaka in igen :P
Haha men så är det.

Måste köpa nytt shampoo snart men 210 spänn för 250ml tar emot lite. Men förhoppningsvis ska ju det vara jättebra för mitt feta hår så.
Mitt hår är verkligen überfett, usch! Så får nog slänga iväg en beställning på bangerhead :)
Becca förresten, funkar ditt torrshampoo bra? Funderar på att skaffa ett sånt jag med :)
Åh mina nya solbrillor borde komma snart med, haha kul :D
Nä nu vet jag inte vad jag ska skriva om mer :) Återkommer!
PUSS

2 kommentarer: