lördag 6 mars 2010

Toughts

Idag när jag sökte in till loförarutbildningen i Ängelholm kändes det bra, men nu när jag tänker efter känns det sådär. Tänk om jag kommer in & får flytta dit. Tänk att vara nästan 40 mil hemifrån & inte känna en kotte. Seriöst, jag vet inte om jag skulle klara av det :s
Jag älskar att vara ensam, tycker det är väldigt skönt. Men ibland är jag så sällskapssjuk så jag kan dö. Innan jag lärt känna några där nere, vad ska jag ta mig till då?
Det är inte ens säkert att det är några i min ålder som kommer gå där, tänk om alla är äldre!?
Nä seriöst, det är verkligen läskigt..
Usch, samma om jag kommer in i mjölby. Fast det är iaf bara typ 20 mil ungefär dit, så då kan jag åka hem lite oftare & så. Men ändå.. Vet att jag inte ska tänka såhär, det är ju inte ens säkert jag kommer in på nåt av ställena, borde inte oroa mig än, men lite svårt att låta bli..
Kollat lite & det kan hända att jag måste flytta om jag kommer in i Hallsberg med, beror lite på.
Men usch sluta nu. Jag vill flytta, men inte så jävla långt bort där jag inte känner en människa.
Borde inte klaga, det är jättemånga som söker in på lokförarutbildningen nu så jag ska vara överlycklig vart jag än kommer in om jag gör det.
Bajs, nu går jag & lägger mig.

2 kommentarer:

  1. Jennie, ta det lugnt :) Vart du än flyttar kan du alltid ringa mej när som och jag kommer hälsa på dej så ofta jag kan!:D :D Tänk positivt, lära känna nya människor, nya platser :)
    Det är ju långt te hösten, vi har massa kul o göra innan dess :D <33

    SvaraRadera
  2. Jo jag vet, men ändå läskigt. Kommer nog bli bra :)
    Jaa det har vi verkligen! :) <33

    SvaraRadera