fredag 9 april 2010

All the right moves

Ringde en tjej från Adecco nyss & undrade om jag var intresserad av ett sommarjobb som bagare, utanför LINKÖPING! Herrejösses vad fel sida sjön det är! xD
Fick tyvärr säja att det nog var för långt. Det går inte att pendla dit & det känns lite ovärt att försöka få tag i lägenhet osv & lägga ut massa pengar på det bara för ett sommarjobb några veckor. Som pappa sa, typ hela min lön kommer gå till lägenhet & mat så njaa. Hon skulle höra av sig igen om hon inte fick tag på nån annan, så får vi väl se då isåfall.
Om jag nu hade vetat om jag kom in på skolan i Mjölby hade det ju inte vart så svårt, för därifrån är det ju inte så långt till Linköping. Jaja inget att göra nåt åt :)

Käkade precis flingor & youghurt, sen blir det att åka in till stan & gå på det där mötet :)
Nu ska jag göra mig klar :)
Vi hörs, PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar