fredag 9 april 2010

Livet som resereporter!

Jag älskar tävlingar, dock brukar jag ge upp redan innan för jag vet att jag inte kommer att vinna. Men för det mesta brukar jag vara med ändå, för om man inte ens försöker då kan man ju definitivt inte vinna, eller hur?
Så nu tänkte jag försöka igen, en riktig drömtävling är det!

Solresor vill ha en resereporter under en vecka, där man ska berätta om hela sin resa i sin blogg. Så allt man behöver är en laptop, en digitalkamera & en blogg för att delta.
Man får inte bara världens roligaste uppdrag & äventyr, man får också ta med sig någon på resan!
Så jag tänkte ge det en chans iallafall, det skadar ju absolut inte. Tänk om man vann? :)
Klicka in här för att anmäla dig du också :)

2 kommentarer:

  1. Om du vinner vill jag fööölja meeeed :D

    SvaraRadera
  2. Höhö, jaa man fick skriva i vilka man skulle vilja ha med sig om man vann, jag skrev dig & jenny ;)

    SvaraRadera