torsdag 15 april 2010

sorry I can not answer

Idag har jag inte gjort alls mycket, va inne i stan en snabbis & köpte present till mormor & morfar.
Imorrn ska jag till Arcus kl 10 & jag känner nu att jag verkligen inte vill gå dit. Usch, verkligen den där känslan av att jag vill ringa & säja att jag har 100 graders feber & inte kan komma. Haha, inget vidare kul.
Baaaajs på det!

Jag stör mig också på kalle som sa att han bara skulle iväg en sväng, vid typ 2? & komma tillbaka sen. klockan är nu 9 & han har inte loggat in, som vanligt! haha jag blir galen på'n! :)
tänkte krypa ner i sängen nu, med datorn & en film.

baajs vad jag blev på dåligt humör nu bara för jag inte vill gå dit imorrn -.-
& nu råkade jag klia upp ett sår på handen & de gör bajsont. buuu nu får jag sluta klaga & gå till sängs...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar