tisdag 6 april 2010

wax in, wax out

Nu va de nåra dar sen man skrev, har helt enkelt inte orkat! Men nu ska jag skriva lite :)
I fredags va jag & Becca som sagt på bilmässan på Elmia, va kul men väääldigt mycket folk så man såg typ ingenting för alla knödde så :s Men kul dag ändå, alltid kul med lite roadtrip!
Sen i lördags bakade jag en Aftereightkladdkaka, som blev mums! Sen kom grannen & vi käkade påskmiddag! Blev att leka lite med barnen, elda påskeld & grilla korv! Slutade med att jag & snart4årige william satt & halvsov i soffan framför Albert & Herbert vid 9tiden.
I söndags hände inte alls mycket, tog en promenad på förmiddan typ.

Igår åkte jag med familjen till Göteborg, bowlade först en & en halv timme. Sen käkade vi, jag åt en jättegod cesarsallad med grillad kyckling :) Sen va vi på bio, kikade på From Paris With Love med John Travolta. Älskar de filmer han spelar tuff! Filmen va bra, väldigt mycket pangpang, typ hela tiden, men ingen tung film, rätt kul också :)


Idag har jag inte gjort så mycket än, vart ute med brorsan på en promenad. Nu tänkte jag hoppa in i duschen, sen vet jag inte vad som händer. Jag & Tommy har sagt att vi vill göra nåt, men vet inte vad. Han vill bowla igen, men efter bowlingen igår så har mitt ringfinger blivit jättesvullet igen, så klarar nog inte av att bowla idag igen :P Men får väl se om vi kommer på nåt! :)

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, återkommer! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar