torsdag 22 april 2010

Nothing else matters

Idag har jag fått styrketräning & motion så det räcker. Fick hjälpa pappa att ösa grus. Först åka till grushålan & hämta, ösa på kärran. Hem, ösa av kärran & på skottkärran. Sen fördela ut de & trampa ner. Massa jobbigt :o

Imorrn ska jag göra första urvalstestet till lokförarutbildningen i Mjölby. Så idag har jag gått igenom lite olika matte grejer. Det är 3 delar på testet, matte, svenska & problemlösning. Klarar jag denna delen ska jag till Mjölby om 2 eller 4 veckor på ytterligare tester. Klarar man det så ska man till Linköping 2 veckor efter de på sluttest plus psykologintervju. & har man klarat allt då är det dags för läkarundersökning. Ser allt bra ut då, ja då har man kommit in. Inte bara att skicka in ansökan, ha bra betyg & komma in minsann, detta får man verkligen kämpa för :P

Nu har jag ätit lunch & ska hoppa in i ducshen innan jag & mamma ska åka iväg & handla lite.
Ikväll ska vi till farmor för att fira Tom som fyller 40 idag & Jan som fyller 50 på lördag :)

Nää måste dra mig nu, vi hörs! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar