onsdag 14 april 2010

This is the big break

I söndags åkte jag & Malin som sagt till donken på kvällen, sen åkte vi hem till henne & satt & tjöta massa skit till kl 2 på natten, sen va de dags att åka hem & sova :)
I måndags va jag inne på Af & lämnade papper, bakade chokladbollar & bara slappade.
Igår, blev filmmys med Malin på kvällen åt chips, dipp & grönsaker. Tittade på Har du hört ryktet om Morgans, riktigt bra!
Inatt blev det att masa mig upp kvart över 3, körde Tommy till skara, hem & la mig några timmar igen. Halv 10 kom Jenny hit, så tog vi först en sväng till skoaffären i Vedum, hittade inget där. Sen blev det kinnarp, hittade varsina par skor där :) Sen åkte vi till stan, käkade lunch på Ming & de va massa mums! Sen kikade vi lite i affärer. Hem, skjutsade mamma, sen åkte vi in & bowlade. En riktigt trevlig dag! <333

Imorrn ska jag inte göra så mkt, mormor & morfar kommer :o
Fredag blir de Arcus på morgonen, sen har jag köpt en ansiktsmask så tänkte ha lite ta hand & tyck synd om mig själv dag. Blir tacos till middag, så blir de nog Ben&Jerrys med!

Nä nu ska jag käka min glass, igen 3dje gången jag äter glass idag ;) & kolla på nån kul film eller nåt :)
Ha de bra! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar