tisdag 20 april 2010

Don't you know

Halv 9 imorses va jag inne på Arcus för ett indviduellt möte, gick fint. Ska dit på fredag igen & då är det i grupp, usch hatar sånt, men jag skulle inte behöva presentera mig själv iallafall, gött de!
Sen blir det kanske att plugga matte & engelska C, får väl se om jag pallar med det, jag behöver ju inte göra det. ska testa programmen på datorn så får vi se om jag kommer nånstans eller inte :)

Om det inte är några Arcusmöten i början på nästa vecka så åker jag ner till Jenny på söndag & stannar nåra dar :)

Det är ju inte det finaste vädret ute, men det regnar ju inte iaf, så funderar på om man skulle åka med pappa ner till Floby sen när han börjar jobba & sen gå hem? Men jag har ingen som hellst lust att gå ut & gå idag, det tar bara emot :s
Smsar lite med Malin, se om man kunde hitta på nåt, men då är bara frågan vad? Det är alltid lika svårt :o

Jaja, snart är det dags att fixa lunch, ska ta ett pass med hantlarna först iaf, de måste jag orka med :)
Hade bra, PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar