lördag 24 april 2010

I get up, and nothing gets me down

Ikväll är jag fyllerchaffis åt grannarna som är ute & ränner :) Känner dock redan nu hur ögonen börjar svida, hoppas dom inte ska hem för sent ;)
Tittade precis på Shoot Em Up med brorsan, den är sjuk, men rolig & bra :)
Funderar lite på vad jag ska titta på nu, antingen nåra avsnitt 2 and a half men, eller nån annan lugn film. Hm återstår att se :)

Är fortfarande arg på internet för det som hände igår, jag är sur på alla killar (haha) & plus allt så gick träningen kasst idag. Vafan är problemet? xD
Usch allt är bara bajs. Tog ut lite aggresioner idag på 15 säckar jord. Flyttade dom från framsidan av huset till baksidan, tunga som tusan så där hade jag att göra ett tag :)

Vårat nya växthus är snart färdigt, hämtade hem det igår & vi satte upp det idag, fattas nån glasruta & lite så bara sen är det klart :)

Nä nu pallar jag inte mer, kommer inte på nå mer att skriva. Humöret är väldigt upp&ner just nu som ni märker, men alla har väl såna dar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar