onsdag 7 april 2010

I was just out for a walk

Kom precis hem från tandläkarn, har lagat mitt lilla hål nu. Hela höger sida är helt bortdomnad, halva tungan, halva läppen & även en del av kinden & hakan! haha så jobbigt, känns som jag är jättetjock, fast det syns inte. Men det känns så :)
Jaja, nu är det gjort iaf, gött de :)

Nästa helg ska mamma & pappa åka till tyskland & jag får inte följa med :o
Mormor & morfar ska med också. Ska skicka med dom en liten lista på några grejer jag vill ha så skulle dom köpa de till mig ;D

Om nån vill hitta på nåt nån dag så säj gärna till, jag vill göra nåt :)
Funderar på att dra hem lite folk nästa fredag, när mamma & pappa ändå inte är hemma? :)
Får väl kolla runt lite om det är nån som kan komma :)

Nu ska jag svära på bedövningen så den släpper snart, jag är hungrig! :)
PUSS

2 kommentarer: