söndag 15 maj 2011

En casanova som ingen tjej kan säga nej till

Hej&hå, jag börjar bli trött men ska bara slänga in ett snabbt inlägg, måste ju hålla er uppdaterade ;)
Igår hämtade vi soffan! Hyrde en kärra & fick med oss pappa, sen åkte vi till Ullene & ställde den där, gött att det är ur världen :)
Sen på kvällen åkte vi till Carro & grillade, de va gott & trevligt :) Sen körde hon ut oss till Puben i Grolanda, jag ville lyssna på bandet, dom va riktigt bra! Min typ av musik :)


Sen liftade vi med Patrik hem & va hemma innan 12, & de va rätt gött faktiskt :)
Idag gick jag upp vid 9, Rickard kom inte långt efter. Jag duschade & så, sen kom Farmor, Els-Marie & Bror hit & fikade. Sen åkte vi till Carro & hämtade en påse jag lälmnade kvar igår. Vidare till Rickars pappa i Gudhem, hämtade hans mamma i stan & sen tillbaka hit. Nu ikväll har vi bara myst framför tvn med En Fyra För Tre, vi hann & titta på hela första säsongen, haha rolig serie de där! :)



Nää nu ska jag lägga mig & sova, skönt med eftermiddagsvecka nu alltså! Puss på er & en extra stor puss på min Rickard! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar