måndag 30 maj 2011

party like a rockstar

Hoho! Igår va Rickard rätt så bakis  ;) Så efter jag vart hemma en sväng hos mamma & gett henne sin present så köpte jag med mig glass & cola & åkte tillbaka till Rickard. Vi kollade på film hela dagen, käkade pizza & bara myste, det va riktigt gött faktiskt :) Sov där inatt då filmen drog iväg igår kväll, så åkte hem vid 6 imorse & somnade gott om :) Vaknade vid 9 av att mobilen ringde. Sen upp & köra mamma till sjukgymnasten.
Nu har dom åkt iväg med farmor till Rångedala för att köpa blommor. Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu.
Titta på tv kanske eller nåt.
Idag tror jag att jag ska vara så redig & cykla till jobbet, jag känner att jag behöver det!
Imorrn ska jag äntligen klippa mig, sen jobb & sen är de helg! Gött ska de bli :)
På torsdag är det dop iaf, sen har jag ingen aning om vad som händer, vi får väl se :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar