måndag 2 maj 2011

Where is she now

Åh vad skönt de va igår kväll att inte behöva gå till jobbet faktiskt! Skönt att börja med eftermiddag efter nattperioden med :)

Helgen då, i fredags åkte jag & Rickard till Skövde för att hämta mitt bord! Blev även en soffa beställd! :)
Sen på kvällen va de bowling med min kära avdelning på jobbet, skitkul va de! Åkte sen till Rickard & sov :)
Sov till halv 11 i lördags, sen körde Rickard hem mig sen åkte han iväg. Under tiden gjorde jag inte så mycket, städade toaletten & lite sånt bara :)
Sen grillade vi, & jag körde Rickard till Johan så åkte jag till Jenny :)  Satt där ett tag sen tog vi en "eld-runda" kollade på eldarna i Floby, Gökhem, Odensberg & Stan :) Sen ett stög & en paj på donken :)
Köpte med chips & åkte till Rickard & myste :)
Igår hämtade pappa mig hos honom vid 9, så åkte vi ut till motorstadion där jag gjorde min debut som kartläsare! Gud va häftigt de va & vilken känsla, underbart! :D

Rickard kom sen på kvällen & vi myste & kollade på Sniper Reloded, bra film! :)





Idag har jag bara ätit frukost än, inte ens fått på mig kläder än, sitter i underkläder bara, haha :) Men vet inte om jag ska göra nåt eller inte så äh, kan sitta här lite till :)

 & Grattis till min finaste Jenny som fyller 21 idag! :D<33



Det va tider de ;D


Nu vet jag inte om jag har nåt mer att berätta, vi hörs!

1 kommentar: