måndag 16 maj 2011

Om du aldrig provat hur kan du då vara säker

Hej!

Idag har jag vart nere i lossningshallen med pappa hela dagen på jobbet! Jag har kollat på hur det går till när han lossar, jag har lärt mig skanna & godsmotta. Imorrn ska jag kanske få prova att bygga ett lass!
Kul att få göra nåt annat för omväxlingsskull!
Nästa vecka har jag tid hos företagshälsovården för syntest. Man måste göra ett sånt hos sköterskan där för att få jobbglasögon, så skriver hon en remiss osv. Ska även kolla med henne om min konstanta huvudvärk när jag ändå är där.

Tjaaa, på ondag är jag & pappa lediga, då fyller nämligen mamma år, så då ska vi ta en tur till Göteborg!
Blir en sväng på saluhallen, äta god mat & så ska vi hämta en tvbänk som jag hittade på blocket idag. Kommer nog bli en mysig dag! :)

Torsdag ska jag till tandläkaren & lacka tänderna tydligen? Haha, aja blir nog bra :)

Jag vill faktiskt flytta nu! Vet att det inte är långt kvar, men orkar inte vänta längre. Längtar efter att få inreda, köpa massa småprylar osv. Längtar väl mest efter att bara få flytta ihop med min fina kille & ha något eget. Inte hem till mig eller dig, utan hem till oss. Visst känns det lite läskigt, jag har ju bott ihop med Jenny i 2,5 år, men det är inte riktigt samma sak att bo ihop med ens bästa vän i en sunkig lägenhet i en stad man inte trivs, som att bo ihop med sin pojkvän i en fin lägenhet i en stad man faktiskt vill bo i.
Jag tror detta kommer att bli jätte bra!
Dock vet jag inte om det är bra eller dåligt att jag får göra vad jag vill gällande, ja i princip nästan allt!
Frågade han om sängstommen, vad han tyckte om den jag ville ha. Blir väl bra, bara du är nöjd så är jag det med.
Visst är det bra för mig, jag får göra precis vad jag vill, så får jag ha de precis som jag vill ha det. Men det är ju vårt hem, så vill ju gärna att han säger vad han tycker med, så det inte blir mitt.

Jaja, tror nog det blir bra. Förhoppningsvis säger han väl ifrån om det är nåt som han vet att han inte kommer att trivas med :)

Nu ska jag borsta tänderna & krypa ner här under täcket. Blir nog nåt avsnitt sex and the city kanske ;)
Godnatt!

6 kommentarer:

  1. saknar dej:O:) <3 vi får ta en dejt snart igen;)
    puspusss

    SvaraRadera
  2. saknar dig med! vill du hänga med på pingstkyrkansk loppis nästa tisdag? :D <3

    SvaraRadera
  3. jag ska kolla mitt schema;) men just nu krånglar de lite här:O

    pusss<3

    SvaraRadera
  4. jag slutar 12.30 om inget annat händer;)om inte så följer jag gärna med:)<3

    SvaraRadera
  5. aa okej, det är öppet mellan 17-20 så om de funkar för dig kanske vi kan åka dit till 17? :) pussss <3

    SvaraRadera
  6. de låter bra de:) somsagt man vet inte om dom ändrar schemat men de får vi hoppas att dom inte gör:) puss<3<3

    SvaraRadera