tisdag 10 maj 2011

Follow me all over the world

Imorse när klockan ringde 05.05 ville jag döda nåt, usch va seft de va att gå upp! Men efter nån timme va man människa igen :)
Gött att gå hem vid 2, vilken fin dag!
Så jag & brorsan tog ett strög, först åkte vi till kinnarp & kollade presentshopen & skoaffären, sen stan. Tog en glass i solen & åkte runt, köpte popcorn på Netto sen tog vi med oss en pizza hem :) Mysigt!
Satt ute & åt sen njöt vi av den fina kvällen. Men jag kände för att göra nåt mer så jag tog en sväng med cykeln, hamnade borta i grushålan & kollade läget. Det är mäktigt att stå där på kanten & kolla ner!
Tog lite bilder, slänger upp dom när jag lagt över dom på datan, orkar inte nu.
För nu ska jag lägga mig & kolla på film & käka några tomater! :)

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar