måndag 23 maj 2011

Klippning på g

Jag har inte förän idag insett att det redan är slutet på Maj! Vart tusan har Maj tagit vägen? :O
Ringde & bokade klipptid på förmiddagen, fick tid 10.30 tisdagen den 31 Maj, låter himla länge tänker jag, men det är ju nästa vecka! Det är 1 Juni nästa onsdag!
Herrejösses!
Men är gött, jobbar mån-tis nästa vecka! Om nån vill hitta på nåt på onsdag nästa vecka så säg till! Rickard jobbar ju till 3 tror jag så :)

Iaf klippning va de jag skulle berätta egentligen! Har flera veckor nu pratat om att jag måste boka klipptid för att håret är så risigt & jag har en hemsk utväxt. Så idag fick jag krupp på mitt fula hår & ringde till Vilske Salongen i Floby! Blir klipp & färgning! Gött att de e på g nu iaf :)
Har 2 paket blondering liggandes i garderoben som jag köpte för ett tag sen, men får ju aldrig den färgen jag vill ha när man färgar hemma, så ska lägga ut lite pengar nu & göra de hos frissan. Förhoppningsvis blir de så som jag vill ha de, då är de ju värt de :)




Nää om man skulle ta & krypa ner i sängen & fortsätta på säsong 2 av, En Fyra För Tre, låter väl inte helt fel va? :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar