lördag 14 maj 2011

It's too late, my baby's already gone

Hejhej :D Sitter här vid min nya dator & kollar medans jag väntar på att min kära pojkvän ska gå upp!
Vi ska hämta soffan idag så vi måste hyra kärra & grejer, så ska snart gå & putta på han så han kommer upp nån gång :)
Igår va vi en sväng i Skövde med! Först hämtade vi hans nya mobil, sen åkte vi till Chilli för att kolla lite hur stora paketen till soffan va, sen åkte vi till Elins & gick in på Siba. Jag kollade bärbara datorer för jag ska ju sälja min stationära när vi flyttar & köpa en bärbar, då får jag syn på en jag vill ha, till nedsatt pris! Så Rickard va gullig & köpte den åt mig :)
Jag har världens underbaraste pojkvän! <3



I torsdags va jag hemma hos Wicy & tjötade skit i massa timmar, de va trevligt! Blev lite nya grejer beställda från Amway med, haha som vanligt ;) Fick med mig nytt shampoo & balsam med!
Har ni lite konstigt hår, som inte blir fint med tvätt med vanligt "icashampoo" så rekommenderar jag det som Wicy säljer! Mitt hår har aldrig vart så fint som med det shampoot & balsamet!

Nää nu ska jag klä på mig & sen gå & väcka på Rickard, vi hörs! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar