onsdag 18 maj 2011

Festis Guava & Banan

Vart en jättemysig dag! Mamma fyller ju år, så jag & pappa var lediga & åkte iväg till Göteborg.
Började med att äta frukost på Ikea, sen vidare till Kungsbacka, eller rättare sagt Vallda & köpte en tvbänk, superfin, så den är jag nöjd med :)
Sen var vi på Saluhallen, tillbaka till Ikea & handlade en del, bara grejer vi behöver ;) Så käkade vi där, sen åkte vi till Lerum & handlade & så stannade vi på godisaffären på väg hem.
Väl hemma så kom Rickard, vi fikade & mamma fick presenter. Sen åkte jag & Rickard & ställde bänken i Ullene vid soffan :)
Sen har vi bara myst, du är bäst <3

Nu har jag käkat en macka & tittar på Efterlyst!

Provade en Festis som jag inte sett förut, men den är jättesöt, så nja den kommer jag nog inte att köpa igen!


Nää nu ska jag surfa runt lite till, ska nog slänga iväg en beställning från Halens, som har Rea, jag gillar Rea ;)
Imorrn äre sista dan jobb för denna veckan, 3 dar är rätt lagom ;)
Hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar