lördag 28 maj 2011

Now everybody put their hands in the air

Hej!
Jaa här sitter jag en lördagskväll aldeles ensam. Nä va såhär va att jag verkligen inte kände för att åka på fest med Rickard & hans kompisar. Va inställd på crusing nånstans ikväll & när de inte blev försvann all lust.
Så jag ringde till Malin & Becca & kollade läget, sen köpte jag ben&jerry med mig hem.
Så nu ska jag & brorsan titta på En Mor Till Salu, med Stefan & Krister :) Sett den innan men brorsan hade inte så :) Den är faktiskt riktigt bra!

En annan film som var riktigt bra va nya pirates filmen! Va på den igår! Dock är jag inte jätteimpad av 3D effekterna, kunde vart bättre. Men kul att ha gått på en sån film ändå :)



Idag har jag & Rickard vart en Skövde en sväng, sen var vi hos hans pappa i husvagnen & hälsade på :)
Nää nu ska jag sätta på filmen här, ha de så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar