fredag 13 mars 2009

all for one and one for love

Igår spydde jag på morgonen, så blev ingen praktik & ingen fika med Becca som va planerat, får bli en dag nästa vecka ist!
Det va inte magsjuka iaf, hade ganska ont i huvet & jag kan spy när jag har migrän. Hade lite ont i huvet hela dan, men inte så värts farligt. Drack mycket nyponsoppa på dan innan jag vågade äta ngt annat ifall det skulle komma upp igen. Men det gjorde det inte som tur va, & eftersom jag spydde igår fick jag inte gå till praktiken idag heller. Men idag har jag mått ganska så bra, lite tung i huvet & så efter igår, men annar helt okej :)
Idag har jag vart i Skara på slöjddetaljer, köpte lite grejer till min scrapbooking :)
Så hämtade jag Tommy på samma gång ;p
Träffade Caroline & Malin på Ica med, blev bjuden till Carro ikv, kanske åker dit en sväng, får se :)
Fick hem min klänning jag tänkt ha på studenten, men blir nog att skicka tillbaka den, dels satt den konstigt & va för stor, & så va den inte fin.
Får leta vidare :)1
Imorrn eller ikv ska jag & pappa börja måla i mitt rum ;D
Imorrn kommer en kusin till mamma hit, så jag har lovat att baka min mumsiga kladdkaka :D
& på söndag ska jag & Tom spela :) jaa, det är min helg..
ska skjutsa Tommy fram & tillbaka till svampen imorrn med råkade jag lova ;P hehe..
Nu väntar jag på att mamma & pappa ska komma hem så vi får mat nån gång :d

1 kommentar: